Iubirea si Lemnul

 Imi aduc aminte cu nostalgie cat de bine ma simteam in copilarie cand mergeam prin padure si calcam pe frunzele ce fosneau sub pasii mei, iubeam verdele copacilor si spectacolul impunator pe care mi-l transmiteau. Imi placea sa privesc cerul printre ramuri si sa-mi citesc romanele preferate rezemata de tulpina nucului batran din curte.
Cine ar fi crezut ca lemnul pe care-l iubeam atat de mult, va fi martor atunci cand imi voi cunoaste alesul si ca va fi atat de prezent in viata mea?
Da, a fost martor atunci cand l-am cunoscut pe el… Eram atat de asemanatori si totusi atat de diferiti, dar ne unea dragostea pentru natura. Ne-am cunoscut la o cabanuta din lemn mica si cocheta, a fost de ajuns o singura privire ca sa ne dam seama ca suntem facuti unul pentru altul. Impreuna suntem in stare sa doboram orice obstacol si sa cream orice.
Tinand cont ca prelucram lemnul si ca din mainile noastre rand pe rand ies piese de mobilier, bancute si mese pentru exterior, leagane, scari din lemn si cabanute, as putea spune ca a crea este principala noastra indeletnicire, o activitate relaxanta, facuta cu pasiune si daruire, intr-un stil inspirat de formele si materialele naturii, in decoruri croite pe sufletul celor care se vor bucura de ele, imediat ce acestea vor prinde viata.
Pentru mine, un design interior de exceptie, trebuie neaparat sa fie inspirat din formele naturii, cu asimetrii si rotunjimi specifice lumii vii, fara compartimentari insipe si colturoase.
Cel mai mult imi place sa transform o mobila veche intr-o piesa de mobilier unicat, s-o reconditionez cu atentie, s-o vopsesc, s-o pictez, pentru mine reprezinta o joaca si in acelasi timp o curiozitate, vreau sa vad ce poate iesi dintr-o lada veche, o masa uitata prin magazie sau dintr-un scaun mai subred…
Imi place de asemenea sa dau contur si unor bucati de cherestea, care la inceput nu inspira decat istorioara lemnelor taiate, insa imediat ce vor fi gata isi vor primi un locusor al lor intr-o casuta calduroasa si primitoare, pe care o vor insufleti si o vor infrumuseta.
Mobilierul realizat din brad sau din pin, este preferatul meu, mi se pare ca are un farmec aparte, datorita mirosului sau placut si a culorii usor deschise la culoare.
Nu pot spune ca mobilierul din stejar imi displace, insa varsta de exploatare a stejarului este pe la 100 de ani si cred cu tarie in gospodarirea durabila a padurii. In ultimii ani s-a tras un mare semnal de alarma cu privire la defrisari si lemnul ce intra ilegal pe piata, neputandu-i-se dovedi provenienta, tocmai din acest motiv sunt utilizator al portalului AfaceriLemn.ro, de unde obtin toate informatiile legate de industria lemnului, fiind una dintre cele mai puternice burse la nivel european cu mii de cereri si oferte pentru: cherestea, mobilier, panouri masive, placaj, furnir, panel, PAL, PFL, busteni, parchet, podele, case lemn, jucarii lemn, paleti. Astfel, sunt sigura ca materia prima pe care ne-o procuram este certificata FSC si ca o exploatam cu simtul raspunderii.
AfaceriLemn.ro promoveaza firmele serioase din industria prelucrarii lemnului, a mobilei precum şi produsele specifice, deoarece doreste promoveze industria responsabila departe de actiunile reprobabile ale diversilor intermediari care au defrisat padurile si care au creat o impresie falsa asupra unei industrii fanion.

Fiecare bucatica din lemn, isi are povestea ei, iar a noastra este strans legata de LEMN, in general…

7 Comments

  1. hehe Si eu imi doresc o casuta din lemn >D Intotdeauna mi-a placut stilul mai rustic.

  2. candrea nadia alina

    Locuiesc in zona de munte a judetului Suceava si observ in mod frecvent cum este exploatat lemnul din padurile noastre. Nu e de mirare ca mobila de calitate are preturi exorbitante pentru romanii fara prea multe posibilitati.

  3. HOSSU CLAUDIA

    UN ARTICOL SUPERB IMI PLACE

  4. Nicoleta Agache

    Un articol foarte frumos!Si mie imi place mobila veche,imi place sa-i “citesc” povestea.

  5. tatiana sorina

    frumos ,o casuta de vis❤

  6. Gaby Sim

    superb

  7. Prefer de o mie de ori un produs de calitate din lemn adevarat nu pal ordinar,obtinut pe cai legale cu mirosul specific de rasina si care sa spuna parca aivea propria lui poveste sau sa ne o putem inchipui chiar noi🙂 Frumos articol:)

Leave a Reply

