Despre copilarie si jucarii

De cate ori vine vara, sufletul mi se inunda de bucurie, iar copiii ce alearga in parc,  precum si jocurile lor imi amintesc de copilarie.

Ma uit la baietelul meu si nu-mi dau seama de ce, desi are atatea jucarii, arde de nerabdare sa i se cumpere alta si alta…

Incerc sa-mi amintesc ce faceam eu in copilarie… Oare aveam atatea jucarii!?

Nu-mi amintesc decat de trei: un pian de jucarie; papusica mea frumoasa, Raluca, care era mai inalta decat mine la 5 ani si o bucatarie de papusi toate de la bunicul meu ce ma rasfata atat pe mine, cat si pe sora mea de cate ori avea ocazia, dar fie vorba intre noi, parca tot eu ramaneam preferata lui fiindca eram tare cumintica…

Nu stiu cum se face ca intr-o zi pe cand cantam si dansam pe cantecelele de pe Youtube cu mandretea mea de fecior, am dat peste un videoclip cu cantecelul nostru preferat, in care se prezentau sute de jucarii pentru copii si care facea trimitere catre un site Jucarii-Online.eu.

Reactiile nu au intarziat sa apara, asa ca in fiecare seara copilul meu isi face cate un plan cu ce o sa cumparam noi in curand si cu ce are prioritate si ce nu…

“Mami, mami eu sunt intotdeauna cuminte. Imi luati si mie o canapea si un dulapior cu Fulger?” (deja i-am invatat replicile cand isi doreste ceva si ma asteptam sa bage placa cu cumintenia:) )

“Da, mami daca o sa fi cuminte pana la sfarsitul lunii, o sa-ti ia mami si tati!”

“Da’ mami, e mult pana la sfarsitul lunii?”

“Vreo doua saptamani…”

“Si cat inseamna 2 saptamani?”

Imi dau seama ca daca ii spun in zile, vor urma noi siruri de intrebari…

“Fiecare saptamana mami are 7 zile, adica te duci 5 zile la gradinita si doua zile le petreci cu mami si cu tati. Dupa care urmeaza o noua saptamana de “gradi” si  dupa ce mai ne distram alte 2 zile toti trei, iti luam ce-ti doresti, mai ales ca ma bucur ca macar vrei ceva util.”- ii spun zambind.

Deodata se bosumfla…

“Ti-am spus ca-ti iau, de ce te superi?”

“Fiindca 2 saptamani inseamna asa mult… Nu te gandesti in capul ala ca poate mi le ia alt copil?”

Mereu ma lasa masca… Imi dau seama ca are dreptate si ca se poate sa nu mai fie pe stoc, pana ne hotaram noi, asa ca pun mana pe telefon si vorbesc cu un reprezentant al site-ului, apoi il linistesc si-l asigur ca in doua saptamani va avea ce-si doreste.

Cars

Incerc din rasputeri sa-i ofer baietelului meu acea lume minunata de care are nevoie pentru a se simti sigur, fericit si implinit.

Articol participant la campania realizata prin intermediul Blog Awards

1 Comment

  1. Acum imi aduc aminte de acele vremuri, atunci cand ma jucam cu masinutele si faceam casute in nisip. Foarte frumoase vremuri, pacat ca au trecut asa de repede si desigur, multe persoane sau schimbat de atunci.

Leave a Reply

