Sa zambim de Sarbatori

Vine un copil acasa, zgariat pe maini, pe fata, cu hainele rupte…
Maica-sa il intreaba:
– Ce s-a intamplat?
– Am dansat in cerc, in jurul bradului.
– Bine, dar de ce esti zgariat tot?
– Eram putini!

– Cum stii ca Mos Craciun este barbat?
– Simplu. Nicio femeie nu poarta aceeasi imbracaminte in fiecare an.

Mos Craciun sta in Seara de Ajun in fata lui Bula si il intreaba:
– Ai fost cuminte?
La care Bula:
– Tata, mosul asta ma ameninta! Suna avocatul!

-As vrea sa cumpar un cadou de Craciun pentru iubita mea. Puteti sa-mi dati un sfat?
-E tanara?
-Nu tocmai..
-Eleganta?
-Oarecum.
-Frumoasa?
-Nimic deosebit?
-Culta?
-Foarte putin…
-Atunci iata sfatul meu: Cumparati cadoul pentru altcineva!

“La masă, în Ajunul Crăciunului, fiica de 10 ani, cu lacrimi în ochi:
– Nu mai sunt fecioară!
Tatăl, disperat, se adresează mamei:
– Tu eşti de vină! Nu găteşti, nu speli, toată ziua nu faci nimic altceva decât să te aranjezi, te îmbraci extravagant, te uiţi la telenovelele alea… Crezi că eşti un exemplu bun?

– Eu? Tu – care bei nopţi întregi, înjuri ca la uşa cortului,  te uiţi la filme deocheate… Din cauza ta a ajuns aşa copilul!
– Ba e vina soră-sii, care umblă cu bădăranul ăla care o înghesuie pe unde-o prinde.

Bunica, mai calmă, o întreabă pe fetiţă cum s-a întâmplat.  – Păi, doamna învăţătoare a ales altă fetiţă pentru rolul Fecioarei la serbarea de la şcoală.”

– De ce e Craciunul ca o zi de lucru ?
– Pentru ca tu faci toata treaba si burtosul in costum primeste toate laudele !

Cei trei magi se intalnesc in fata grajdului din Betleem. Unul din ei se apropie de locul unde se afla Pruncul Sfant si calca pe o balega. Vazand asta, el se ridica si striga cu manie: “Isuse Cristoase!” Maria il trage de maneca pe Iosif mai de-o parte si-i spune. Tu, Iosife, eu cred ca numele asta e mai frumos decat Gheorghe

Sotul:
– Sunt foarte ingrijorat. Nevasta-mea a plecat in oras pe ninsoarea asta.
– Lasa, Nae, ca o sa gaseasca ea un magazin unde sa intre sa se fereasca de ninsoare – zice prietenul
– Pai d-aia sunt asa ingrijorat!

Un tatic vrea sa-i faca o placere fetitei lui de patru ani. Isi face rost de un costum de Mos Craciun, se imbraca in dormitor, ia un sac si un bat, intra in sufragerie si incepe: Mos Craciun cu plete dalbeee, a sosiiit de prin nameti, sa aduca daruri multeeee, la fettte si baieti” La care fetita: mami, iar s-a-mbatat tati”

– Nu stiu ce cadou sa-i cumpar iubitei mele de Craciun
– Eu zic sa-i cumperi un ruj de buze ca oricum ti-l iei inapoi…

Cele trei etape din viata unui barbat:
Crede in Mos Craciun
Nu cred in Mos Craciun
Este Mos Craciun

Motive pentru care Mos Craciun nu poate fi barbat:
– Marea majoritate a barbatilor nici nu se gandesc sa aleaga cadouri pana in Ajun de Craciun
– Daca totusi cumpara cadouri, tot timpul par surprinsi sa descopere numai produse de calitatea a doua, seturi de chei tubulare, si inele de plastic lasate pe rafturi.
– Ar avea probleme de orientare, pentru ca in mod inevitabil s-ar rataci acolo sus in zapada si nori, si ar refuza apoi sa se opreasca sa intrebe care este directia.
– Barbatii nu pot impacheta cadouri.
– Barbatii mai degraba ar muri decat sa se imbrace in catifea rosie.
– Barbatii ar simti ca masculinitatea lor este amenintata… daca ar fi vazuti impreuna cu toti acei spiridusi.
– Barbatii nu raspund la scrisori.
– Barbatii ar refuza sa permita ca fizicul lor sa fie descris, chiar si in gluma, ca ceva asemanator cu “un bol plin cu jeleuri”.
– Barbatii nu sunt interesati de ciorapi decat daca ii poarta altcineva.
– Daca ar trebui sa zica Ho Ho Ho, le-ar diminua serios sansele de a agata.
– In final, sa fie responsabili cu Craciunul, ar insemna sa isi ia un angajament.

Se plange renul Rudolf lui Mos Craciun:
– Sacii astia cu cadouri se fac din ce in ce mai grei. Daca merge tot asa, nu o sa-i mai putem cara!
– Ai dreptate. De asta mi-am dat seama mai demult. Eu zic sa nu mai ducem decat cadouri in bani sau cecuri…

Un copil optimist si unul pesimist il asteapta pe Mos Craciun. Pesimistul e sigur ca nu o sa primeasca mare lucru, optimistul nu mai poate de incantare si abia asteapta sa vada darurile.
Vine Mosu’, copilul pesimist primeste super-cadouri: trenulete, masinute, ciocolata, tot ce i-ar fi putut trece prin cap. Copilul optimist primeste… o balega.
Se intalnesc copiii si schimba impresii: Pesimistul:
– Mai, eu am primit un trenulet, da’ nu e prea mare, o masinuta, da’ nu e culoarea pe care o vroiam, si ciocolata, da’ e cu lapte si fara alune… si asa mai departe.
Optimistul rade incantat:
– Mai, eu am primit un cal, da’ nu-l gasesc!

(trimite prin SMS pt maximum de efect)
Am o veste foarte proasta pentru tine, nu am vrut sa-ti spun pana acum pentru ca stiu cum esti, ca o sa suferi si o sa te afecteze foarte mult, dar m-am gandit ca este mai bine sa-ti spun. Mai bine afli de la mine decat sa afli de la altii, in orice caz, este foarte grav, nici mie nu mi-a venit sa cred cand am aflat!
Pana la urma tot o sa afli.
Mos Craciun nu exista!!

De Craciun, daca vine la tine un tip gras si paros si te baga intr-un sac, nu te speria! I-am scris Mosului ca te vreau pe tine de Craciun!

A doua zi de Craciun, preotul unei biserici se uita la scena Nasterii si observa ca Iisus lipsea dintre statuete. Cand iese afara, vede un baietel cu o masinuta rosie in care era asezata statueta prunculului Iisus.
– De unde ai luat statueta asta, micutule?
– Din biserica, zice baietelul.
– Si de ce ai luat-o?
– Cam cu o saptamana inainte de Craciun, m-am rugat pruncului Iisus si i-am promis ca daca-mi va aduce o masinuta rosie de Craciun, El va fi primul pe care-l voi plimba cu ea.

Angajatii unei companii multinationale sunt intrebati ce vor face cu banii din prima de craciun.

Elvetianul: Din banii de prima imi cumpar o barca.
Reporterul: Si cu restu?
Elvetianul: si cu restu imi renovez fatada casei.

Englezul: Din banii de prima imi cumpar o masina sport
Reporterul: Si cu restu?
Englezul: si cu restul ma duc intr-o excursie in Africa

Romanul: Din banii de prima imi cumpar un pulover.
Reporterul: Si cu restul?
Romanul: Restul mi-i da mama.

De ce e Mos Craciun mereu fericit?
Pentru ca stie unde stau fetitele rele…

Doi porci vorbeau intre ei :
– Mai Ghita, tu ce crezi ca este dupa Craciun ?

Leave a Reply

